SI

Petja Golec Horvat
moj privatni lastni*
plesna solo predstava

moj privatni lastni* je solo plesna predstava osebne fikcije, avtorice Petje Golec Horvat.
Več vsebinsko povezanih plesnih miniatur je iskanje lastne poetike skozi branje poetike drugih. Kot je leta 1991 van Sant izbrisal mejo med lastnimi besedami in Shakespearovimi besedili, v filmu My Own Private Idaho, tako se predstava moj privatni lastni* znajde v prepletu svoje realnosti s t. i. “kinematografsko sanjskostjo”, zatorej grajenje osebne fikcije.

“Stati sam sredi neke ceste, sam na odru. Svoj v razgaljenem, ranljivosti ter nežnosti razkritega. Pogled vame, mlado telo, intimo, v lastno in, ali sploh privatno? Sem lahko tukaj doma?
…ko v trenutku ekstaze zaspimo”

Spomini, izkušnje ali gradivo osebnega arhiva snujejo nekak hevristični ples soočanja z vprašanjem domačnosti, privatnosti in intime v vse vidnem prostoru.



Avtorska zasnova in izvedba: Petja Golec Horvat
Performer: Muhamed Kulauzović
dialog o gibu: Ana Dubljević
dialog o zvoku: Tomaž Tomljanović
dialog o vizualni podobi, svetlobi in videu: Toni Soprano Meneglejte
dialog o vizualni podobi (asistent): Simona Bobnar Radenković
dialog o dramaturgiji in kontekstu: Maša Radi Buh
dialog o dramaturgiji in izvedbi (asistent): Domen Šubelj
dialog o snovanju projekta: Miha Horvat
Tehnična izvedba: Janko Oven

Produkcija: Flota, zavod, Murska Sobota; Flota Ljubljana
Koprodukcija: Plesni Teater Ljubljana
Predstava je nastala s podporo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije in Mestne občine Ljubljana.
Partnerji: Fundacija Sonda, Nagib in GT22

Premiera: 27. 3. 2025, Plesni Teater Ljubljana


Kritike:
SiGledal: https://veza.sigledal.org/kritika/zapis-tega-cesar-telo-noce-storiti-r
EN

Petja Golec Horvat
my own private*
solo dance performance


my own private* is a solo dance performance of personal fiction by Petja Golec Horvat. Through content related dance miniatures, it is a search for one’s own poetics, while reading the poetics of others. Just as in 1991, van Sant erased the boundary between his own words and Shakespear’s texts in the film My Own Private Idaho, so does my own private* find itself in an intertwining of one's own reality with so called “cinematic dreaminess”, hence the construction of personal fiction.

“Standing alone in the middle of a road, alone on stage. One is exposed, vulnerable and the tenderness of the revealed. A look at me, a young body, intimacy, one’s own or even Private? Can I be at home here?
...when in a moment of ecstasy, we fall asleep”

Memories, experiences - material from the personal archive create a kind of heuristic dance of confronting the question of home, privacy and intimacy in an all-visible space.


Concept and execution: Petja Golec Horvat
Performer: Muhamed Kulauzović
dialogue on movement: Ana Dubljević
dialogue on sound: Tomaž Tomljanović
dialogue on visual image, light and video: Toni Soprano Meneglejte
dialogue on visual image (assistant): Simona Bobnar Radenković
dialogue on dramaturgy and context: Maša Radi Buh
dialogue on dramaturgy and execution (assistant): Domen Šubelj
dialogue on project development: Miha Horvat
Technical execution: Janko Oven

Production: Flota, zavod, Murska Sobota; Flota Ljubljana
Coproduction: Plesni Teater Ljubljana
Funded by: Ministry of Culture of the Republic of Slovenia and City of Ljubljana.
Partners: Fundacija Sonda, Nagib, GT22

Premiere: 27. 3. 2025, Dance Theatre Ljubljana

Press reports:
SiGledal: https://veza.sigledal.org/kritika/zapis-tega-cesar-telo-noce-storiti-r

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. / This website uses cookies that help the website to function and also to track how you interact with our website.