Skoraj
13.09.2016 13:26
Z dramaturginjo sva se dogovorila, da danes preveriva vse, od začetka do konca.
To pomeni, da gre že za predstavo. No, skoraj. Med izvajanjem je treba z lastnim občutkom početje povezati v celoto. Tega se ne da samo misliti in domisliti, temveč je treba povezovalne podrobnosti izvesti v toku dogajanja. Brez tega predstava ne more zaživeti kot celota, ker ostane samo niz prizorov, ki ne tvorijo loka.
Vsaka taka vaja je v bistvu borba z lastnim egom. To sem spet spoznal na najbolj neposreden način. Hotel sem preveč, ker se mi je zdelo, da sem super in v naslednjem trenutku je moje početje postala borba z lastnim telesom. Zazdelo se mi je, da sem ostal brez moči. Krizo sem spremenil v nalogo in spet spoznal, da iskrenost vodi v novo kvaliteto. Nisem skrival, temveč počasi gradil iz nemoči. Uporabil sem jo za navdih. Jasno pa je, da brez ustrezne predpriprave to ne deluje. Telo je pri plesu pač treba obvladovati. Da bi to zmogel moram poznati mejne situacije. Zato so take vaje še posebej koristne, ker lahko preizkusim, kako se pobrati iz krizne situacije…
Na zunaj se to ni videlo, meni pa je pobralo precej energije. Po vaji celo telo “brni“, hkrati pa me pomirja iskren pogovor z dramaturginjo. Dobro je, da obstaja zunanje oko, ker me na odru ne sme skrbeti pogled od zunaj. S tem je treba razčistiti preden stopiš pred gledalce. Moja naloga je delovati od znotraj in navzven.
To pomeni, da gre že za predstavo. No, skoraj. Med izvajanjem je treba z lastnim občutkom početje povezati v celoto. Tega se ne da samo misliti in domisliti, temveč je treba povezovalne podrobnosti izvesti v toku dogajanja. Brez tega predstava ne more zaživeti kot celota, ker ostane samo niz prizorov, ki ne tvorijo loka.
Vsaka taka vaja je v bistvu borba z lastnim egom. To sem spet spoznal na najbolj neposreden način. Hotel sem preveč, ker se mi je zdelo, da sem super in v naslednjem trenutku je moje početje postala borba z lastnim telesom. Zazdelo se mi je, da sem ostal brez moči. Krizo sem spremenil v nalogo in spet spoznal, da iskrenost vodi v novo kvaliteto. Nisem skrival, temveč počasi gradil iz nemoči. Uporabil sem jo za navdih. Jasno pa je, da brez ustrezne predpriprave to ne deluje. Telo je pri plesu pač treba obvladovati. Da bi to zmogel moram poznati mejne situacije. Zato so take vaje še posebej koristne, ker lahko preizkusim, kako se pobrati iz krizne situacije…
Na zunaj se to ni videlo, meni pa je pobralo precej energije. Po vaji celo telo “brni“, hkrati pa me pomirja iskren pogovor z dramaturginjo. Dobro je, da obstaja zunanje oko, ker me na odru ne sme skrbeti pogled od zunaj. S tem je treba razčistiti preden stopiš pred gledalce. Moja naloga je delovati od znotraj in navzven.